Velkomen til DraumeKarusell. Dette er den sida av meg som samlar alle dei små gledene i kvardagen, pluss litt ferie lykke. Det er og her eg publiserer mine nye produkt for salg under etiketten til salgs.



mandag 25. april 2011

Inspirasjon MAI


Fekk det nyaste nummeret av elle interiør, eller elle decoration som det heiter no, i posten når eg kom heim frå ferie. Alti lika kjekt og det bladet blir berre bedre og bedre og eg får berre meir og meir lyst te å jobba som stylist...
Godt da e nokon som har skjønt at me er ferdige med "liksom gamle avflassa møblar", kvitt, kvitt, kvitt, englevinger og lavendelposar med broderi...
Likte godt disse lampane...

Kjenne eg omsider er klar for å tona ned interiøret litt, er veldig glad i ting, men kanskje ein skal begrensa seg litt, er veldig glad i boka simple home av Mark og Sally Bailey. Less is more... ska prøva... ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar