Velkomen til DraumeKarusell. Dette er den sida av meg som samlar alle dei små gledene i kvardagen, pluss litt ferie lykke. Det er og her eg publiserer mine nye produkt for salg under etiketten til salgs.



tirsdag 18. januar 2011

Jordskokksuppe

I dag fekk me deilig jordskokksuppe til lunch.
Det er trøffel olje i den, som gjer den litt
mektig og i store mengder kan den bli litt kvalmande,
men som ein forrett eller lite måltid: FANTASTISK

Forrett til 8 personer
15 g tørka steinsopp (kan sløyfast)
2 dl vatn for å bløyta soppen i
800 g jordskokk
2 middels poteter (120 g)
1 middels stor gul lauk
8 dl vatn
2 ss hønse- eller grønnsaks fond
2 dl mat- eller kremfløyte
0,5 dl tørr kvitvin (kan sløyfast)
salt, kverna kvit pepper
4 ts trøffelolje (kan sløyfast, men bli aller best med...)
Dryss av frisk timian

Legg tørka sopp i bløyt i ca. 30 min.
Skrell og skjær jordskokker og potetene i bitar
Skrell og hakk løken.
Kok grønnsakene og soppen i omkring halvparten av
vatnet tilsatt buljong i ca. 25 min.
Kjør suppa meir eller mindre jevn med ein stavmiksar
rett i kjelen. Spe med resten av vatnet og fløyten.
Smaksett med ein skvett kvitvin. Salt og pepper etter ønske.
Kok så suppa i 5- 10 min. til.
Smak til.
Server suppa i skåler med nokre dråpar trøffel olje
og ferske timianblader.

Mmmmmm, kjempe godt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar